Monday 16 May 2011

Impian Seorang Insan......~~

Sume orang ader impian masing2....termasuk aku...my first dream is


1::lepas abes diploma nursing nie..aku nk keje dengan bersungguh2...nak jadik seorang nurse yang berjaya dan bededikasi,komited dan berguna pada masyarakat,.....

nurse shantek and kiut-miut..!!~~hihi

2::aku tekad nk kumpul duit untuk bantu ma and ayah....
   nak kumpul duit untuk tunaikan haji di tanah suci.....dalam 5-6tahun lagi mungkin tercapai....he3










3::seterusnyer.....,aku nak kumpul duit untuk beli kete and rumah untuk diri aku......he3






4::pastu,nak bantu ma dan ayah sara adik2 yg masih study...terutama acik,aiman dan amin.....nanti biler aku da start keje,..dowang da besar kot....kos study pon mesti da meningkat time to0....
Aiman,acik,amin.......=)


5::Hah!lastly aku nk kumpul duit wat kawen lak....kihkihkih....!!!

awak,cantek x pelamin kite...??he3
kreatifkan kad kawen sayer..!!hu3


awak belikan cincin ni untuk kite wat kawen erk??hehe



Hope my wish will come true........amin

                                                                                                                                               MizzlilieyMu





1 comment:

  1. hahahak..smt menjadi misi yang berjaye.
    xleh bla siot kwen last skali..haha..
    kwen r dlu bru bwt bnde len..( cadangan budak gile nk kwen )

    ReplyDelete